wtorek, 2 lutego 2016

Bananowy chlebek, czyli deser w wersji fit

Jednym z moich postanowień noworocznych był powrót do regularnego prowadzenia bloga, więc jestem z powrotem:)
 Od jakiegoś czasu panuje moda na bycie "fit" I "healthy". Dzisiejszy przepis idealnie wpisuje się w te trendy. Nie ma dodatku cukru, tłuszczu i innym zbędnych dodatków. Może być świetnym śniadaniem, deserem do kawy, czy też przekąską potreningową uzupełniająca węglowodany. Uwielbiam go jeść z masłem orzechowym. Można eksperymentować z dodatkami, przyprawami i dzięki temu za każdym razem można tworzyć nowy smak.  Jedno jest pewne- chlebek bananowy trzeba upiec chociaż raz. I zapewniam że na tym jednym razie się nie skończy:)



Chlebek bananowy (na formę do tarty o średnicy 18 cm lub forma keksowa 20/10 cm 

Składniki:

  • 300 g bananów
  • 100 g ulubionej mąki ( u mnie pół na pół kukurydziana i pszenna pełnoziarnista)
  • 1 jajo
  • płaska łyżeczka sody
  • kakao/cynamon ( u mnie dziś z kakao)
  • płatki migdałowe do posypania


Przygotowanie (arcytrudne):
Banana blendujemy z jajkiem, dodajemy suche składniki, mieszamy. Wylewamy do foremki, posypujemy płatkami migdałowymi i pieczemy około 40 minut w 180 stopniach.
SMACZNEGO!
Aga

3 komentarze:

  1. Pysznie to wygląda :-)Pozdrawawiam i zapraszam do mnie
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...