sobota, 14 września 2013

Sałatka z tuńczykiem i kiełkami fasoli Mung+ pierwsza współpraca


Szczerze przyznam, że nigdy nie jadłam kiełków fasoli mung. Po otwarciu słoiczka i spróbowaniu muszę stwierdzić, że na pewno zagoszczą w mojej kuchni na dłużej. Dziś przedstawiam je w sałatce z tuńczykiem, ryżem i warzywami konserwowanymi. Dzięki zalewie mają lekko kwaśny smak, przez co fajnie komponują się z resztą składników. Słoiczek z kiełkami fasoli mung oraz wiele innych produktów otrzymałyśmy dzięki uprzejmości sieci sklepów Lidl, gdzie trwa właśnie Tydzień Azjatycki. Inne sprezentowane nam artykuły przedstawimy Wam w kolejnych odsłonach :) Zapraszam do zapoznania się z przepisem i ofertą sklepów Lidl, ponieważ mają bardzo dużo ciekawych produktów:)

Składniki:
  • szklanka suchego ryżu lub 2 torebki
  • puszka tuńczyka w sosie własnym ( u mnie rozdrobniony, ale może byc również w kawałakch)
  • pół słoiczka kiełków fasoli Mung ( u mnie formy VITASIA  ze sklepu LIDL)
  • 4 korniszony
  • puszka kukurydzy
  • 2 łyżki majonezu
  • łyżka jogurtu naturalnego
  • sól, pieprz

Ryż ugotować, ostudzić. Tuńczyka, kiełki fasoli Mung i kukurydze odsączyć z zalewy. Ogórki pokroić w kostkę. Wszystkie składniki przełożyć do miski, dodać majonez, jogurt, sól i pieprz. Wymieszać i zajadać ze smakiem :)

Smacznego!
Aga


Poniżej na zdjęciu przedstawiam wszystkie prezenty jakie otrzymałyśmy od sieci sklepów LIDL
                                                    

1 komentarz:

  1. Ja również nigdy nie jadłam kiełków fasoli mung, zawsze jadłam kiełki słonecznika lub brokuła. Ale ciekawi mnie smak tych kiełków i całej sałatki:)
    Pozdrawiam, Izka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...