sobota, 21 września 2013

Placuszki z cukini

Dziś znów przepis na placuszki. Dostałam od sąsiadów dwie piękne niezbyt duże cukinie. Chciałam początkowo nafaszerowć je mięsem mielonym ale akurat nie miałam pod ręką, więc przygotowałam takie urocze placuszki.

Składniki:
  • 2 cukinie ( razem ok 700 gram)
  • jajo
  • 3/4 szklanki mąki
  • mała cebula
  • 2 małe ząbki czosnku
  • sól, pieprz

Cukinie zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Posolić 1/2 łyżeczki soli, żeby puściła sok. Odczekać godzinkę. Po tym czasie odcisnąć sok( ja robię to ręcznie, żeby pozbyć się całej wody),a cukinie przełożyć do miski. Dodać jajo, mąkę, posiekaną drobno cebulkę, czosnek posiekany lub przeciśnięty przez praskę, sól i pieprz. Wymieszać dokładnie. Smażyć na rozgrzanym oleju do lekkiego zarumienienia. Podawać z jogurtem naturalnym.

Aga

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...