poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Cake pops



Rozpowszechnione przez Bakerellę drobne słodkości cieszą oko i podniebienie. Przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji można wpaść w zachwyt, widząc, jakie cuda można z nich stworzyć. Ozdobione robią wrażenie bardzo wyszukanych i skomplikowanych, a tak naprawdę jest to znana wszystkim bajaderka. Dlatego też, jeśli macie niezjedzone resztki ciast, nie czekajcie dłużej i zabierajcie się za cake popsy!
Przepis pochodzi z tej strony. 
Składniki na ciasto:

  • 400 g pokruszonego ciasta (u mnie 2/3 murzynek i 1/3 ciasto ucierane)
  • 200 g serka kremowego
  • 200 g gorzkiej czekolady
  • aromat rumowy
  
Dodatkowo:
  • czekolada gorzka/mleczna/biała lub kolorowy lukier
  • różne posypki (maczek cukrowy, orzechy, wiórki kokosowe itp.)
Czekoladę rozpuścić i wymieszać z pozostałymi składnikami. Wstawić do lodówki na ok. 30 minut. Po tym czasie nabierać porcje ciasta (u mnie 22-23 g) i formować kulki. Następnie wbijać w nie patyczki. Maczać w rozpuszczonej czekoladzie lub polewie i dowolnie ozdobić.
Przepis bierze udział w akcji:
Z dziećmi i dla dzieci
Ewka



2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie słodkości na jeden kęs:)
    Izka

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity pomysl! Takie trufelki na patyczku... Ja zawsze mam ochote takie cudo zrobic i zawsze zatrzymuje mnie brak specjalnych foremek... :)


    Milo, ze bierzesz udzial w akcji.
    Kasia
    lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...