wtorek, 2 lipca 2013

Wygrana w konkursie



 


W tym poście chciałabym się pochwalić wygraną w konkursie zorganizowanym przez Kasię Musiolik z bloga What not everyeyes see. Konkurs był jednocześnie akcją i dotyczył potraw z ciasta francuskiego. Wygrana była dla mnie ogromnym zaskoczeniem, nie spodziewałam się, że tak prosty pomysł może kiedyś zaowocować wygraniem jakiegokolwiek konkursu. Nagrodą była pyszna herbatka o smaku owoców leśnych, przesłodki zestaw do parzenia herbaty oraz barwnik spożywczy (na pewno się przyda, ze względu na moje zamiłowanie do tortów w stylu angielskim).

Post jest bardzo spóźniony, za co ogromnie przepraszam organizatorkę. Spowodowane było to dość długim oczekiwaniem na paczkę, która przyszła w momencie, gdy akurat ja na tydzień wyjechałam. Potem z kolei była sesja, a wtedy niestety nie miałam praktycznie na nic czasu.

Jeszcze raz dziękuję organizatorce, niezmiernie miło było dowiedzieć się o tej wygranej :)

Ewka

2 komentarze:

  1. Gratulacje, uroczy zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najprostsze rozwiązania są zazwyczaj najlepsze:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...