piątek, 24 sierpnia 2012

oscypek na gorąco

Przyjaciółka przywiozła mi z Zakopanego oscypki. Uwielbiam grillowane na ciepło z konfiturą żurawinową. Niestety takiej nie posiadałam w domu a miałam ochotę na oscypka na ciepło, więc przygotowałam go w inny sposób. Łatwo, szybko i pysznie, w sam raz na śniadanie

Składniki:
  • oscypek
  • pomidor
  • ulubiona wędlinka 
  • sól, pieprz
Oscypka pokroić w plastry. Usmażyć na suchej patelni do lekkiego  rozpuszczenia sera. Odwrócić na drugą stronę i też podsmażyć.  Na oscypku położyć pomidorka i wędlinkę. Smażyć jeszcze chwilkę. Podawać ze świeżą bułeczką oraz rucolą ( u mnie z własnej uprawy:D)






Pyszne było:)
 
rucola z ogródka:)

Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...