piątek, 20 lipca 2012

Początek Strefy Smaku!

Witam wszystkich!:)
Mam na imię Aga i studiuję kierunek związany z żywnością i żywieniem. Postanowiłam założyć bloga, ponieważ zaczął przeszkadzać mi bałagan w mojej teczce z przepisami :) A tak serio to chciałabym potraktować tego bloga jako elektroniczna wersję książki kucharskiej, w której znajdą się przepisy wypróbowane i lubiane przez mnie i domowników. Niektóre przepisy znajduję w internecie i zmieniam według mojego uznania lub zależnie od tego czy dane produkty znajdują w kuchennych szafkach;) Czasem zainspiruję się przepisem z gazety, a czasami pojawia się pomysł, by przygotować potrawę, która powstała gdzieś w głowie, w wyobraźni i tak za mną " chodzi", że muszę ją wypróbować. Próby są różne, raz udane, raz mniej, ale warto tworzyć coś samemu, coś co może będą powielać inni:)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...